czwartek, 26 lipca 2018

Powstał horror o Ostrowcu

O tym, że Ostrowiec kryje wiele tajemnic i jest pełen niezwykłych miejsc, przekonuje Agata Domagała, autorka horroru pt. "Niejawni". To pierwsza poważna książka na koncie młodej pisarki. Na razie jej akcję można śledzić w Internecie. Wkrótce ukaże się wydanie papierowe.
- Pisaniem zajmuję się praktycznie od zawsze. Najpierw były to opowiadania, wiersze, powieści tworzone do szuflady, ale też na potrzeby różnych konkursów szkolnych. Pomysł na horror podsunął mi mój narzeczony. To on wymyślił główny wątek, a reszta sama się już potoczyła - przyznaje Agata Domagała. - Tak naprawdę nie planowałam tej książki. To był impuls. Nie miałam gotowego planu na kolejne rozdziały, one rodziły się w mojej głowie na bieżąco.
Cała powieść powstała w ciągu trzech miesięcy. Jej akcja osadzona jest w Ostrowcu, bo, jak twierdzi autorka, miasto ma bardzo ciekawą historię. Fakty Agata Domagała miesza z fikcją literacką, w fabułę wplata ciekawostki z różnych dziedzin, a wszystkiemu nadaje mroczny klimat horroru.
- Bohaterów często stawiam w różnych skrajnych sytuacjach, dzięki czemu czytelnik może lepiej ich poznać, wczuć się w ich role. W powieści zawarłam też wiele ciekawych informacji związanych z moimi pasjami - survivalem, zoologią, ratownictwem wodnym - informuje A. Domagała.
Książkę można przeczytać na blogu lub pobrać w formie pdf-u. Wszystkie niezbędne do tego linki zamieszczone są na facebookowym fanpagu "Niejawni". Wkrótce ukaże się też wydanie papierowe.
- To była kwestia dużego szczęścia. Moją książką zainteresowała się grupa "Kavarito". Jej członkowie postanowili pomóc mi w poszukiwaniach sponsora. Na ten moment wsparcie zadeklarowało kilka osób i na pewno uda się wydrukować pierwsze egzemplarze - dodaje A. Domagała.
Autorka liczy, że jej powieść trafi nie tylko do księgarni internetowych, ale też na półki tych tradycyjnych i przyczyni się do promocji miasta. W planach ma tworzenie kolejnych, bo właśnie z pisaniem wiąże swoją przyszłość.
K.F.


http://www.wiadomoscisw.pl/news.php?readmore=3311

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz